Usein kysytyt kysymykset

Tilaukset

Onko ostosten tekeminen turvallista?

Kyllä on! Voit olla huoletta tehdessäsi tilauksen, sillä verkkokaupassamme on käytössä SSL-salaus (Secure Sockets Layer). Salaus tarkoittaa sitä, että tietokoneesi ja verkkokauppamme välillä oleva yhteys suojataan siten, ettei kukaan ulkopuolinen pysty näkemään tai muuttamaan luottamuksellisia tietojasi. SSL-salaus on luotettava turvakäytäntö, johon luottavat myös esimerkiksi suomalaiset verkkopankit sekä lukemattomat muut verkkopalvelut, jotka vaativat käyttöönsä turvalliset yhteydet.

Voinko muokata tekemääni tilausta?

Valitettavasti muutokset tilauksiin eivät ole lähtökohtaisesti mahdollisia, koska pyrimme lähettämään tilaukset aina mahdollisimman pian.

Tilausta tehdessä tulee aina tarkistaa, että tilauksessa olevat tuotteet (ja esimerkiksi niiden värit ja koot) ovat oikein ja että valittuna on oikea toimitustapa.

Mikäli huomaat heti tilauksen tehtyäsi virheen tilauksessasi, ota meihin välittömästi yhteyttä Instagramissa @same_goal_clothing tai sähköpostitse asiakaspalvelu@samegoal.fi. Mainitse viestissäsi etu- ja sukunimesi, tilausnumero sekä toivomasi muutos. Jos käy hyvä tuuri, ehdimme korjata tämän ennen tilauksen pakkaamista ja lähettämistä.

Toimitus

Miten pitkä toimitusaika on ja mitä toimitus maksaa?

Voit valita kassalla toimitustavaksi postipaketin tai noudon myymälästä. Jotkin pienet tuotteet yksittäin tilattuna toimitamme myös pikkupakettina suoraan postilaatikkoon. Lähetämme arkisin ennen klo 15 tehdyt tilaukset matkaan samana päivänä. Muina aikoina tehdyt tilaukset lähtevät postiin seuraavana arkipäivänä. Postipaketin toimitusaika on 1-2 arkipäivää ja pikkupaketin toimitusaika 2-6 arkipäivää. Noudot voit hakea myymälän aukioloaikojen puitteissa vaikka heti tilauksen tehtyäsi.

Postipaketin hinta on 6,90 € ja pikkupaketin 4,60 €. Myymälästä noudettaviin tilauksiin ei tule toimitusmaksua.

Mitä eroa on pikkupaketilla ja postipaketilla?

Pikkupaketti on nimensäkin mukaisesti pieni paketti, ja se toimitetaan suoraan postiluukusta kotiin tai postilaatikkoon. Voit valita toimitustavaksi pikkupaketin, jos tilaat yksittäin jotain pienimpiä verkkokaupan tuotteita. Tuotteiden lisätiedoissa kerrotaan, mitkä tuotteet mahtuvat pikkupakettiin. Pikkupaketti kulkee kirjepostin mukana, joten sillä on hieman postipakettia pidempi toimitusaika (2-6 arkipäivää).

Postipaketti taas on yleisin toimitustapa verkkokaupan tilauksille. Sen voit valita toimitustavaksi aina tilauksesi koosta riippuen (myös siis silloin, kun tilaat yksittäin pikkupakettiinkin mahtuvan tuotteen). Postipaketti toimitetaan Postin pakettiautomaattiin (tai sen ollessa täynnä, Postin palvelupisteesen), josta voit noutaa sen 7 päivän kuluessa noutoilmoituksesta. Postipaketin toimitusaika on pikkupakettia nopeampi (1-2 arkipäivää).

Palautus ja vaihto

Miten voin palauttaa tuotteen tai koko tilauksen?

Myyntikuntoisilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta. Saat tilauksen mukana palautusohjeet, joiden avulla voit tehdä palautuksen.

Pakkaa palautettavat tuotteet alkuperäiseen pakkaukseen tai muuhun Postin hyväksymään pakkaukseen. Pakkaa mukaan myös huolellisesti täytetty palautuslomake! Lomakkeelta tulee löytyä tilausnumero, tilaajan nimi sekä palautettavien tuotteiden tiedot. Kokonaan tai osittain tyhjä palautuslomake pidentää palautuksen käsittelyaikaa tai voi estää meitä kokonaan tekemästä palautusta.

Tämän jälkeen voit sulkea pakkauksen huolellisesti ja viedä sen lähimpään Postiin. Palautuslähetyksen päälle ei tarvitse liimata palautustarraa tai kirjoittaa meidän osoitetta. Antaessasi paketin Postille mainitse meidän palautuskoodi 658439. Posti osaa sitten tulostaa tarvittavat tiedot pakettiin. Muistathan ottaa Postista kuitin palautuksesta!

Jos sinulla on lisäkysymyksiä palautukseesi liittyen tai haluat tehdä reklamaation, ota ennen palautuksen lähettämistä meihin yhteyttä asiakaspalvelu@samegoal.fi.

Tuotteiden vaihdoista sekä palautuksista veloitamme toimituskulun hintaa vastaavan vaihto- tai palautuskulun. Palautuskulu veloitetaan myös, mikäli paketti jätetään noutamatta tai palautetaan ilman yhteydenottoa asiakaspalveluumme. Huomioitan, että palautteassasi osan tilauksestasi, palautussummasta miinustuu niin toimitus- kuin palautuskulu. Jos palautat koko tilauksen vähennämme vain palautuskulun.

Voit aina tulla palauttamaan tilauksen tai tuotteen myös myymälään. Silloin sinulle palautettavasta summasta ei vähennetä palautuskulua.

Emme tarjoa vaihto- tai palautusoikeutta alusvaatteille, sukille tai myymälästä ostetuille 2-laadun poistotuotteille. Oikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, joissa on laput kiinni.

Kuinka kauan palautusten käsittelyssä kestää?

Käsittelemme palautuksia 1-5 arkipäivän kuluessa siitä, että ne saapuvat Postilta meille. Täyttämällä palautuslomakkeen huolellisesti varmistat, että voimme käsitellä palautuksesi sujuvasti.

Käsiteltyämme palautuksen voi kulua vielä 1-2 arkipäivää, että palautus näkyy sinulla. Maksu palautuu aina tilauksen yhteydessä käyttämällesi maksutavalle.

Miten voin vaihtaa tuotteen toiseen kokoon tai väriin?

Jos haluat vaihtaa tuotteen, sinun tulee toimia samoin kuin tehdessäsi palautuksen. Väärän kokoinen tai värinen tuote tulee palauttaa palautusohjeiden mukaan. Palautamme siitä maksamasi hinnan, kun saamme tuotteen takaisin. Palautettavasta summasta vähennetään palautuskulu,  vaikka onkin kyse vaihdosta. Saadaksesi uuden tuotteen, sinun tulee tehdä uusi tilaus verkkokaupasta.

Vaihdot onnistuu kätevästi myös myymälässä. Myymälään voit tuoda meille väärän tuotteen ja saat heti vaihdossa haluamasi tuotteen tilalle ilman, että raha liikkuu edes takaisin. Myymälässä emme veloita vaihtojenkaan yhteydessä palautuskulua.

Jos haluan vaihtaa alennuksessa ostamani tuotteen, saanko uuden tuotteen myös alennettuun hintaan?

Toki! Jos alennus on vielä voimassa, voit tehdä uudesta tuotteesta uuden tilauksen vaikka heti ja palauttaa aiemmin ostamasi tuotteen normaalisti.

Jos kampanja on jo päättynyt, ota meihin ensin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@samegoal.fi. Tavallisesti toimimme tällaisissa tapauksissa niin, että asiakas tekee uuden tilauksen ja laittaa sen tiedot mukaan vanhan tuotteen palautukseen. Kun käsittelemme palautusta, palautamme maksun uudesta tilauksesta, jolloin alkuperäinen tarjoushinta jää voimaan. Näistä sovitaan kuitenkin aina tapauskohtaisesti, joten laitathan meille viestin ennen vaihdon tekemistä.

Päivittyykö Klarna-laskuni, jos teen palautuksen?

Jos palautat Klarnalla tekemäsi tilauksen, etkä ole vielä maksanut laskua, päivittyy laskun loppusumma 1-2 arkipäivän kuluessa siitä, että olemme käsitelleet palautuksesi. Voit odottaa laskun päivittymistä ennen kuin maksat laskun.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun ja teet palautuksen, Klarna palauttaa maksun käyttämällesi maksutavalle 1-2 arkipäivän kuluessa siitä, että olemme käsitelleet palautuksesi.

Reklamaatio

Tuotteessani on vika. Mitä teen?

Voi ei, onpa harmi kuulla! Korvataan tilanne todella mielellämme.

Jos löydät tuotteestasi vian heti saatuasi sen tai jos tilaamasi tuote hajoaa pian sen käyttöön ottamisen jälkeen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@samegoal.fi. Kerro viestissäsi tuotteessa ilmenneestä viasta, tilaajan etu- ja sukunimi sekä tilausnumero.

Lähtökohtaisesti saat tilalle ehjän tuotteen, jos sitä vaan vielä löytyy meiltä varastosta. Etsitään aina tapauskohtaisesti ratkaisu, johon voidaan molemmat olla tyytyväisiä.

Tilauksestani puuttuu tuote. Mitä teen?

Oijoi, pahoittelut! Meillä on tainnut käydä moka tilauksia pakatessa.

Jos saat paketin, josta puuttuu jokin tilaamasi tuote, ota meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@samegoal.fi. Kerro viestissäsi, mikä tuote tilauksesta puuttuu, tilaajan etu- ja sukunimi sekä tilausnumero.

Lähetämme puuttuvan tuotteen heti joko samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä sinulle.

Uutiskirje

Miksi kannattaa liittyä uutiskirjeen tilaajaksi?

Uutiskirjeen tilaajana kuulut meidän sisäpiiriin, jolle paljastamme ensimmäisenä uudet tuotteet sekä kampanjat, tapahtumat ja meidän kuulumiset. Uutiskirjeen tilaajat saavat usein ennakkopääsyn erilaisiin tarjouskampanjoihimme sekä silloin tällöin tarjouksia, jotka ovat voimassa vain uutiskirjeen tilaajille.

Tärkeimpänä syynä on kuitenkin meidän ennakkomyynnit. Kun julkaisemme uusia tuotteita verkkokaupassa, ne ovat aina ensin ennakkomyynnissä uutiskirjeen tilaajille! Joskus suosituimmat uutuudet myydään loppuun jo ennakkomyynnin aikana, eikä niitä silloin tule julkiseen verkkokauppaamme välttämättä lainkaan.

Uutiskirjeessä myös kerromme tuotteista, annamme vinkkejä niiden huoltoon ja stailaukseen sekä vinkkaamme esimerkiksi loppumassa olevista tuotteista, jotta ehditte vielä halutessanne ostoksille.

Jos sä siis et oo vielä uutiskirjeen tilaaja, kannattaa se tilata tästä alta! ↓