Same Goal Clothing
Lounge housut musta
Lounge housut musta
Noudon saatavuutta ei voitu ladata
Lounge housut – rentous, joka kulkee mukanasi
Nämä housut on suunniteltu tuomaan arkeen mukavuutta ja huoliteltua ilmettä yhtä aikaa. Kevyt ja pehmeä materiaali tekee niistä täydellisen valinnan niin kotihetkiin, kaupungille kuin matkallekin. Suoralinjainen malli ja huolellisesti mietityt yksityiskohdat takaavat, että olo pysyy rennon tyylikkäänä tilanteessa kuin tilanteessa. Yhdistä samansävyisen Lounge paidan kanssa – lopputuloksena on ajaton ja huoliteltu setti, joka toimii kaikkialla.
Tärkeimmät ominaisuudet:
- Ylellinen materiaali: Kevyt, hengittävä ja pehmeä kangas, joka tuntuu miellyttävältä ihoa vasten.
- Ajaton leikkaus: Rento, suora istuvuus, joka laskeutuu kauniisti ja antaa liikkumavaraa.
- Käytännölliset taskut: Kaksi sivutaskua arjen tarpeisiin.
- Monikäyttöinen tyyli: Sopii kotiin, töihin rennon päivän asuksi tai reissuun.
- Täydellinen setti: Luo yhtenäinen look yhdistämällä Lounge paitaan.
Kokotiedot
Kokotiedot
Lounge housut vastaavat kokoaan. Jos haluat rennon istuvuuden, voit valita isomman koon ja jos taas slimmimpää, valitse pienempi koko!
Pääkuvassa mallilla (169cm /59kg) koko S.
Materiaali
Materiaali
47% viskoosi, 46% polyesteri, 7% elastaani
Logotiedot
Logotiedot
Ei näkyviä logoja
Pesuohje/lämpötila
Pesuohje/lämpötila
30 °C
Share

Lounge housut mustat on super mehmeät hyvä istuvuus ja kauniin väriset
Mustat housut, erittäin hyvät päällä, kangas on tarpeeksi jämäkkää, mutta laskeutuvat todella hyvin. Vyötärö saisi olla hiukan matalampi. Nämä nousee aika korkealle. Lahkeet leveät, tykkäisin ehkä hiukan kapeammista. Mutta muuton ihanat jalassa! Olen kokoa 42 ja tilasin XL. Erittäin sopiva koko, olen lanteikas
Älyttömän mukavat päällä. Rennot mutta siistit. Menee ihan toimistopäivässäkin. Yhdet mun luottohousut.
Ei tule polvipusseja istumisesta tms.
Nämä on itseasiassa jo toiset mitkä piti kotiuttaa.
Ihan 6/5 housut.
Niin mukavat ja tyylikkäät! Pituus M-koossa just sopiva 168cm pitkälle. Ota oma koko tai yhtä isompi halutusta istuvuudesta riippuen, vyötärö napakka mutta ei missään nimessä epämukava. Näistä tuli ihan lempparit!
Oli just sopivat ja ihana laatu!
Customers are saying
Lounge housut mustat on super mehmeät hyvä istuvuus ja kauniin väriset
Mustat housut, erittäin hyvät päällä, kangas on tarpeeksi jämäkkää, mutta laskeutuvat todella hyvin. Vyötärö saisi olla hiukan matalampi. Nämä nousee aika korkealle. Lahkeet leveät, tykkäisin ehkä hiukan kapeammista. Mutta muuton ihanat jalassa! Olen kokoa 42 ja tilasin XL. Erittäin sopiva koko, olen lanteikas
Älyttömän mukavat päällä. Rennot mutta siistit. Menee ihan toimistopäivässäkin. Yhdet mun luottohousut.
Ei tule polvipusseja istumisesta tms.
Nämä on itseasiassa jo toiset mitkä piti kotiuttaa.
Ihan 6/5 housut.
Niin mukavat ja tyylikkäät! Pituus M-koossa just sopiva 168cm pitkälle. Ota oma koko tai yhtä isompi halutusta istuvuudesta riippuen, vyötärö napakka mutta ei missään nimessä epämukava. Näistä tuli ihan lempparit!
Oli just sopivat ja ihana laatu!