Tilaus- & toimitusehdot

 

Tekemällä tilauksen verkkokaupasta hyväksyt alla olevat tilaus- ja toimitusehdot. Ehtojen voimaantulopäivä 23.02.2023.

 

Tilaaminen

Asiakas voi tehdä tilauksen verkkokaupastamme osoitteessa samegoal.fi. Tilauksen tehdessään asiakkaan tulee aina ilmoittaa nimensä, osoitteensa, puhelinnumeronsa sekä sähköpostiosoitteensa tilauksen sekä siihen liittyvien ilmoitusten (kuten tilaus- ja toimitusvahvistukset meiltä sekä Postin mahdolliset toimitukseen liittyvät ilmoitukset) toimittamiseksi. Yritysasiakkaana tulee ilmoittaa yhteyshenkilön nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero sekä yrityksen nimi, osoite ja y-tunnus. Asiakkaan tulee aina tarkistaa, että tilauksen yhteydessä ilmoitetut yhteystiedot ovat oikein, jotta tilaus- ja toimitusvahvistukset sekä itse tilaus tulevat perille. Voit lukea tietosuojaselosteestamme tarkemmin siitä, miten tietoja käytetään.

Koska pyrimme lähettämään tilaukset mahdollisimman pian, verkkokaupassa tehtyihin tilauksiin ei ole mahdollista lisätä tai vaihtaa tuotteita eikä tuotteita voida poistaa tilauksesta. Myöskään toimitustapaa ei ole mahdollista vaihtaa jälkikäteen. Asiakkaan tulee aina tarkistaa, että tilauksessa olevat tuotteet (ja esimerkiksi niiden värit ja koot) ovat oikein ja että valittuna on oikea toimitustapa.

Kun olemme vastaanottaneet asiakkaan tilauksen, asiakas saa välittömästi tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta näkee tilauksen tiedot. Asiakkaan vastuulla on tarkistaa tilausvahvistuksen sisältö. Jos tilausvahvistuksesta on kysyttävää tai siinä on virhe, meihin voi olla yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@samegoal.fi.

Kun olemme pakanneet asiakkaan tilauksen, asiakas saa vielä toimitusvahvistuksen. Toimitusvahvistuksessa on lähetyksen seurantakoodi, jonka avulla asiakas voi seurata paketin toimitusta.

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Lue lisää vaihtamisesta ja palauttamisesta.

Hinnat

Tuotteiden voimassa olevat hinnat on ilmoitettu jokaisen tuotteen yhteydessä verkkokaupassa. Hinnat on merkitty euroissa ja ne sisältävät arvonlisäveron 25,5 %. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Toimituskulut määräytyvät ostoskorissa, eivätkä ne sisälly tuotteiden hintoihin. Toimituksen hinta riippuu tilauksen koosta ja toimitustavasta. Toimituskuluista tarkemmin myöhemmin näissä ehdoissa.

Maksaminen

Tarjoamme maksamiseen Paytrailin sekä Klarnan monipuoliset maksutavat sisältäen verkkopankki- ja korttimaksut (Aktia, DanskeBank, Handelsbanken, Nordea, Osuuspankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken, Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard ja Debit MasterCard), MobilePayn, laskun sekä osamaksun.  Klarnan tarjoamalla laskulla saat 30 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa.

Maksuvälineenä voi käyttää myös lahjakorttia (niin verkkokaupassa kuin myymälässäkin). Lahjakortilla maksettaessa asiakas tarvitsee lahjakorttikoodin, joka syötetään pyydettyyn kohtaan verkkokaupan kassalla.

Maksupalvelun tarjoajan voi valita kassalla. Tilauksen maksun saajana näkyy tiliotteella tai korttilaskulla Klarna tai Paytrail valitusta maksutavasta riippuen. Maksupalvelun tarjoaja välittää maksun meille. Lue lisää maksupalvelujen tarjoajien omilta sivuilta: Klarna & Paytrail. Maksuihin liittyvissä reklamaatiotapauksissa asiakkaan tulee olla yhteydessä suoraan valitsemaansa maksupalvelun tarjoajaan.

Paytrail Oyj
y-tunnus 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Paytrailin asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu on auki ympäri vuorokauden joka päivä.
Puh. 020 718 1830 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 25,5 %)
maksutiedustelut@paytrail.com

Klarna Bank AB
y-tunnus 2122839-7
Klarna
PL 39
00100 Helsinki

Klarnan asiakaspalvelu
Puh. 09 425 99 771 (puhelusta veloitetaan paikallisverkkomaksu (pvm)
Asiakaspalvelu-chat

Toimitus

Pakkaamme ja lähetämme tilaukset asiakkaalle 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Pyrimme siihen, että pakkaamme tilaukset viimeistään seuraavana arkipäivänä. Ennen klo 13 tehdyt tilaukset saattavat lähteä meiltä jo samana päivänä. Huomioithan, että tilausten toimitukset saattavat viivästyä kiireisinä aikoina (dropit, kampanjat ja loma-ajat).

Toimitamme toistaiseksi vain Suomessa (poislukien Ahvenanmaa). Paketin toimittajia on kaksi: Posti ja PostNord. Molempien paketin toimitusaika on 1-2 arkipäivää. Lisäksi asiakas voi valita kassalla noudon myymälästä.

Postipaketti 6,90 €

Postipaketti toimitetaan asiakasta lähimpään Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Asiakas voi valita haluamansa noutopisteen kassalla. Noutopisteen ruuhkaisuudesta riippuen Posti saattaa ohjata paketin myös muuhun, lähellä olevaan noutopisteeseen. Perille Postin toimipisteeseen saapuneesta postipaketista ilmoitetaan asiakkaalle tekstiviestinä. Pakettiautomaatista noudettavista paketeista ilmoitetaan asiakkaalle tekstiviestinä tai sähköpostina, ja tässä viestissä asiakas saa PIN-koodin, jolla voi lunastaa tilauksen pakettiautomaatista. Tilausta säilytetään pakettiautomaatissa seitsemän vuorokautta.

PostNord 5,90 € 

PostNord toimittaa verkkokauppatilauksesi nopeasti ja turvallisesti lähimpään palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin.

PostNordin noutopisteitä on Suomessa jo noin 2 400 ja ne sijaitsevat muun muassa K-Marketien, S-Marketien, R-kioskien ja Lidlien yhteydessä. PostNord Lähibokseja, jotka toimivat mobiilisovelluksen avulla on myös ulkotiloissa esimerkiksi taloyhtiöiden yhteydessä. Kun paketti on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen mobiilisovellukseen, tekstiviestillä tai sähköpostilla. 

Nouto myymälästä

Asiakas voi noutaa verkkokaupasta tehdyn tilauksen myymälän aukioloaikojen puitteissa. Nouto toimitusvaihtoehtona on aina asiakkaalle ilmainen. Myymälämme on avoinna arkisin ma-to klo 10-15 ja pe klo 10-17. Pidätämme oikeuden aukioloaikojen muutoksiin ja poikkeuksiin. Niistä ilmoitamme aina etukäteen. Myymälämme sijaitsee osoitteessa Mäntyhaantie 6, 33800 Tampere.

Muuta

Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia vaihto- & palautusoikeuksiin sekä tilaus- & toimitusehtoihin. Asiakkaan velvollisuus on tutustua voimassa oleviin ehtoihin tilausta tehdessään.